Skuteczna reklama

ulotkadl-23.jpg

Istotnym elementem funkcjonowania firmy jest reklama. Stanowi ona główne na¬rzędzie promocji przedsiębiorstwa na rynku.
reklama katalog zdjęć.
reklama2
Ze względu na funkcję wyróżnia się najczęściej cztery rodzaje reklamy:
• informacyjną – przekazuje informacje o produktach na rynku,
• nakłaniającą – zachęca do kupna,
• utrwalającą – przypomina, że dany produkt istnieje na rynku,
• wzmacniającą – przekonuje, że wybierając reklamowany produkt, podjęliśmy słuszną decyzję.
Ważnym elementem reklamy jest hasło reklamowe (slogan), które ma przykuwać uwagę i kojarzyć się z określonym produktem lub firmą.
Slogan powinien być:
• krótki, czytelny,
• uniwersalny i oryginalny,
• łatwy do zapamiętania,
• zrozumiały,
• nakłaniający do działania,
• nasycony emocjonalnie,
• uwzględniający potrzeby i pragnienia klienta.
Ze względu na nośnik przekazu reklama może być:
• prasowa,
• telewizyjna,
• kinowa,
• internetowa,
• radiowa,
• mobilna,
• pocztowa,
• zewnętrzna.
wejdź